fredag 17 oktober 2008

Biltur










I går blev det en tur med bilen, kom till mig & Alice i Säter en liten mysig butik med mycket fint och ett trevligt bemötande, Tack!

Det blev naturligtvis lite shopping, lite krokar, några sigill samt boken Franska Stemninger på nordiskt vis.( I boken fanns ju min vackra tapet, kul.)

Åkte vidare till Borlänge till butik Norrgården, fantastiskt fina möbler, tur att jag inte har så stort hus så det får plats med mer möbler. Det blev ändå ett litet bord samt en underbar ljusstake som fick sin plats i köket.

2 kommentarer:

mig & alice sa...

Tack själv, det var trevligt :-).

Slet mitt hår idag för att jag försökte komma på vart jag hade skrivit ner din bloggadress.
Gatan, gatan, det var något med gatan...googlade på gatan och blogspot...gissa hur många som kom upp?? Vääääääldigt många ;-)

Nu hittade jag den dock, på baksidan av en faktura, fenomenalt smart ställe att skriva det på, hahaha.

Vilket otroligt vackert kök du har, vill se meeera, lägg ut, lägg ut.
Och Mårbackapelargonerna i trälådan, mums.

Det blev jättebra med gnuggisarna på dina dörrar!
Ha det så gott och trevlig helg!
Kram
Melinda

mysiga heestrand sa...

Va härligt att få besöka Me & Alice
butik. Jag följer deras blogg.
Du har ju inte så långt dit efter vad jag förstår. Jättefina saker du köpt.
Ha en bra helg o hoppas du har lika fint väder som vi har här i Heestrand
Kram Marita